Plattdütsch - "Well kann't an't besten"

- Schulentscheid zum plattdeutschen Vorlesewettbewerb 2023 -

Am 16.3.2023 fand der Schulentscheid zum Vorlesewettbewerb auf Plattdeutsch an der Liebfrauenschule statt. Eingeladen waren die Schülerinnen und Schüler aller Jahrgänge, die sich zunächst in einem Klassenentscheid durchsetzten mussten. Die Sieger traten dann am Donnerstag zum Schulentscheid an. Jeweils ein Vertreter für die Doppeljahrgänge 5/6 und 7/8 darf nun die Schule beim Kreisentscheid im Mai vertreten.
Wie der Schulentscheid lief, wird nun im Folgenden berichtet - natürlich auf Platt.
Wi hebbt us aale tausammenfunnen in denn San Rafael Ruum. Doar wan'n masse Kinner ut dei Klassen 5 bis 7 und drei Schoulmessters, dei uk wat Platt kunn`n. Dat wan`n Frau Thoben, Herr Zurborg un Herr Stindt. Dei schull`n nu rutfinnen, well an't besten Platt vorlääsen kunn.
Sei hebbt uk masse Plaisär, denn dei Geschichten von dei Kinner wan'n aale tau prussen. Dei meisten Geschichten gung'n over denn Kuusendoktor un wat dei Lüe doar mit vör Probleme hebbt. Dei ganzen komplizierden Wöörs van "toiven", "Enkel" un "Miegaamkes" kun'n dei Kinner gaud lääsen un sei wüss'n uk, wat't tau bedüün ha.
Man taulesde hüürde dei Jury ja woll 'n Sieger ham. Sei raatslagen tüchtich un an't Ende ha'n sei twei Wichter, dei dat dann doch 'n bitken bääter kunn'n at dei annern. Christin Rolfmeyer un Jule Bahlmann hebbt föar dei Klassen 5 un 6 gewunn'n. Föar dei Klassen 7 un 8 was Finn Engelmann ut dei 7d konkurrenzlos. Sei hebbt aal Geschichten van'n Kuusendoktor lääsen - wunnerlick, wa?!

Wi gratullaiert dei Klassensieger:
Greta Niehaus (5b)
Jule Bahlmann (6a)
Mathilda Bockhorst (6b)
Henri Diekgerdes (6c)
Christin Rolfmeyer (6d)
Finn Engelmann (7d)

Maak wieder so! Dei Spraak is old. Du höllst ehr jung.